שיתוף פעולה יוקרתי במיוחד נחתם בין ה-NFL לבין מיקרוסופט. במסגרת ההסכם בין ליגת הפוטבול האמריקאית לבין ענקית התוכנה, קיבלה מיקרוסופט את הזכויות הרשמיות ליצירת חוויית משחקי NFL אינטראקטיבית בקונסולות השונות שלה, ובראשן ה-Xbox החדשה שהשיקה השבוע. בנוסף, יקבלו קבוצות הליגה גישה למוצרים רבים של מיקרוסופט, כולל לטאבלטים שאמורים לסייע למאמנים בשרטוט טקטיקות, בתקשורת ובצפייה בתמונות אקשן במהלך המשחקים.
על-פי כתב כלכלת הספורט של ESPN, דארן רובל, העסקה מוערכת ב-400 מיליון דולר לחמש שנים.
ה-NFL היא ליגת הספורט המכניסה ביותר בעולם: המחזור שלה ב-2012 הסתכם בכ-9.5 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.