הדקו את החגורות: "הכל מצביע על תיקון ענק בשוק המניות"

וולטר צימרמן, מנתח טכני בכיר ב-United-ICAP מזהיר כי הראלי הנוכחי בשוק ייפסק בתיקון חד ■ ובטווח הארוך? העליות יימשכו, וה-S&P 500 יגיע ל-1,790 נקודות

"קולות הדובים מתחזקים, בעוד השורים ממשיכים לקנות. כשמסתכלים על האינדיקטורים הכלכליים לטווח הקרוב, הכל מצביע על כך שנראה תיקון ענק בשוק השורי", כך מזהיר היום (ד') וולטר צימרמן, מנתח טכני בכיר ב-United-ICAP.

צימרמן הזהיר בחודשיים האחרונים מפני תיקון חד בשוק, כאשר גם אתמול הגיעו המדדים בוול סטריט לשיאים חדשים. צימרמן סבור כי המדיניות המוניטארית של הפדרל ריזרב, היא זו ש"מתדלקת" את הראלי בשווקים, אשר לא יחזיק מעמד לאור הצמיחה ה"אמיתית" החלשה בארה"ב.

לפי ניתוח שביצע צימרמן, הוא צופה התנגדות טכנית חזקה למדד ה-S&P 500 סביב 1,665 נקודות (המדד כרגע נמצא ב-1,669 נקודות, לפני פתיחת המסחר בוול סטריט, היום). מנגד, סבור כי צימרמן כי מחיר היעד למדד הינו 1,790 נקודות - הרבה מעל קונצנזוס התחזיות ל-S&P 500 בוול סטריט.

"יש פערים מרכזיים בין הסנטימנט בוול סטריט לבין ה'מיין-סטריט'", אמר צימרמן (במקור: "gap between sentiment on Wall Street and the main street", בכוונה לפערים בין מצב הבורסה להלכי הרוח בציבור - ג.ק.). "עלינו לתהות לעבר איזה סוג עולם אנו מתקדמים כרגע".