בעוד שבפריפריה התחרות בין רשתות השיווק פורחת, ומורידה למשל את מחירי הירקות (עגבנייה, מלפפון, גזר, כרוב, בצל) עד 49 אגורות, יש מי שמוכן לשלם יותר. הרבה, הרבה יותר.
בכתבה שהתפרסמה אתמול (ד') בעיתון "גלובס" נשאל איתן יוחננוף, מהבעלים של רשת יוחננוף ומנכ"ל הרשת, האם המאבק באזורי "התחרות" משפיעה על צרכנים באזורים אחרים, והאם הם משלמים למעשה את המחיר.
יוחננוף: "ברור. אשתי הייתה צריכה פירות לטנא לילד לשבועות, והיא נכנסה לשופרסל אקספרס. היא שילמה 27 שקל לק"ג אפרסק ומשמש, 25 שקל לק"ג נקטרינה, תפוח עץ ושסק ו-20 שקל לק"ג עגבניות. זה פשוט הימם אותי. לא האמנתי שבזמן שאני מוכר אפרסק ב-6.9 שקלים, מישהו ימכור ב-27 שקל".
לפי יוחננוף, "40% ממחזור הרשתות שופרסל ומגה הוא בסניפים השכונתיים וב'מחירי שחיטה'. הן מתחרות בנו בעזרת זה שהן מוכרות כל-כך ביוקר בשכונתיות".
יוחננוף, אגב, לא הסתפק בכך ושלח ל"גלובס" חשבונית עם המחירים האמורים.
משופרסל נמסר בתגובה: "אין תגובה, למעט העובדה שאנו שמחים שמשפחת יוחננוף מבצעת את קניותיה בסניף שופרסל בסביון".
ממגה לא נמסרה תגובה.
■ הכתבה המלאה - במהדורה המודפסת של "גלובס הערב".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.