עופר משולם, מנהל השיווק הארצי של מכבי שירותי בריאות ב-5 השנים האחרונות, נבחר לאיש השיווק של חודש מאי.
משולם נבחר על-ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בזכות מהלך "מכבי שלי" - ביטוח משלים ומשודרג שהשיקה השנה מכבי שירותי בריאות.
בין נימוקי ועדת השיווק: "המהלך מאופיין בפיצוח אתגר שיווקי מורכב, אשר הניב גיוס חסר תקדים של למעלה מ-225 אלף מצטרפים לביטוח המשלים 'מכבי שלי' בתוך 3 חודשים בלבד".
הוועדה ציינה עוד כי "במהלך ההשקה יישמה מכבי חדשנות שיווקית - מבניית המוצר שנועד לספק מענה יומיומי לצרכי הלקוח לאורך כל חייו, דרך מיתוג הכרטיס החדש, ועד קמפיין מקיף והומוריסטי בכיכובו של אדיר מילר שתוקשר במדיה רב-ערוצית המותאמת למגזרים השונים".
בתפקידיו הקודמים שימש מושלם כמנכ"ל רשת חנויות "פוטו-שופ" וכסמנכ"ל שיווק ומכירות בדואר ישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.