חברת בן אנד ג'ריס משיקה קטגוריה חדשה - גלידות יוגורט יווני קפוא.
אבי זינגר, מנכ"ל החברה בישראל, אמר כי הפיתוח של הסדרה החדשה ארך כשנה, וכי בפיתוח ובייצור הושקעו כ-1.5 מיליון שקל.
יש לציין כי הסדרה הושקה כבר בארה"ב בשנה שעברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.