ועידת MAD 2013 לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף אורנג' - הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט - תתקיים ב-17 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.
הוועידה תיפתח במעמד שר התקשורת, ח"כ גלעד ארדן, ובמסגרתה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2013.
ועידת 2013 MAD תארח השנה דוברים בכירים מהעולם מתחומי השיווק הפרסום והאינטרנט אשר יגיעו לארץ במיוחד כדי להשתתף בוועידה, בהם מחברת קוקה-קולה העולמית, גוגל, מגזין הטכנולוגיה המוביל "Wired" ועוד.
הוועידה תדון בעתיד תחומי השיווק, הפרסום, המדיה האינטרנט והסלולר ובאסטרטגיות אשר יקבעו את המרחב התקשורתי המשתנה.
בין הנושאים שיעלו לדיון במסגרת הוועידה: השפעות המהפכה הטכנולוגית, שיווק בעולם דיגיטלי, עתיד שוק הטלוויזיה בישראל, המוזיקה במרחב הקמעונאי, חדשנות בעולמות השיווק והפרסום ועוד.
לכניסה לאתר הוועידה: http://tinyurl.com/k75qgac
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.