חברת פרטנר זכתה במכרז הסלולרי שערכה החברה לישראל וברבעון הבא יחל תהליך העברת המנויים. החברה לישראל עבדה בשנים האחרונות עם סלקום, ולאחרונה יצאה במכרז שבו כאמור זכתה פרטנר. על פי הערכות ההיקף הכולל של הלקוחות שהמכרז עשוי להביא לפרטנר מוערך בכ - 30-40 אלף לקוחות אשר כוללים בני משפחה. למעשה המכרז פוצל לשניים: העובדים בחברה לישראל ובני משפחותיהם.
החברה לישראל הייתה לקוח כבד מאד של סלקום ולכן העובדה שסלקום פרשה מהמכרז, ולפניה פרשה עוד פלאפון, מלמדת שרווחיותו ככל הנראה לא ממש גבוהה. מעבר למחירים שכנראה היו מאוד נמוכים, הרי שהחברה לישראל דרשה הנחה משמעותית של ציוד הקצה, כך שהסיכון במכרז היה עוד יותר גבוה.
על פי הערכות כמחצית מהעובדים הם עובדי החברה לישראל והחברות בנות בה, והיתר הם בני משפחות. לגבי האחרונים יש סימן שאלה גדול כמה מהם יצטרפו לפרטנר, שכן השוק מוצף היום בחבילות אטרקטיביות ותחרותיות, ולכן זה לא מובן מאליו שאותם בני משפחות יצטרפו למסלולים שתציע פרטנר. בכל מקרה הרבעון השלישי של פרטנר צפוי להיות גדול יותר מבחינת היקפי הניידות בעקבות הזכייה במכרז.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.