חברת ג'נרל מילס, יצרנית דגני הבוקר צ'יריוס, חסמה אתמול (ב') את כל האפשרויות להגיב בעמוד היו-טיוב של המותג, זאת בעקבות שורה ארוכה של תגובות שליליות וגזעניות המתייחסות לקמפיין האחרון של המותג.
בפרסומת נראית סיטואציה משפחתית בין משפחה עם אם לבנה, אב שחור וילדתם המשותפת שגם היא שחורת עור.
קמיל גיבסון, סמנכ"ל השיווק של החברה, אמר לתקשורת בארה"ב כי "התגובות היו 'לא משפחתיות', והחלטנו להוריד אותן מהאוויר. הצרכנים הגיבו בחיוב למוצר. אנחנו יודעים שיש המון סוגים של משפחות בעולם ומעריכים את כולן".
הוא הוסיף כי לחברה אין כוונה להוריד את הספוט מהאוויר.
הסרטון נצפה עד כה קרוב ל-2 מיליון פעם, ורק מיעוט הצביע נגדו בעמוד של יו-טיוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.