משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי הוא הזוכה בתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות של חברת JCDecaux. הפרס ניתן עבור פוסטרים שהוכנו לעמותת נט"ל.
השנה הוגשו 195 עבודות מ-32 משרדים.
אל המקום השני הגיע אדלר-חומסקי עם פוסטר עבור אלרין, ובמקום השלישי זכה גיתם BBDO עם פוסטר עבור חוגלה KLEENEX.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.