בתום שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2013 עלו 46 מהלכים לשלב הגמר. המהלכים השיווקיים יתחרו ב-14 קטגוריות, ובראשן הקטגוריה היוקרתית Effie Platinum.
בין החברות הבולטות בגמר: אסם, בזק, בנק הפועלים, חוגלה-קימברלי, ישראכרט, מפעל הפיס, שטראוס, שירותי בריאות כללית, קוקה-קולה, תנובה, ביטוח ישיר, טמבור ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.