נספרסו מרחיבה את היצע תערובות הקפה שלה ומגדילה את מספרן מ-16 ל-19. מדובר ב-3 תערובות שישווקו ממחר (ב') לקהל בחנויות הבוטיק של נספרסו ובאתר האינטרנט.
3 התערובות - בטעמי וניל, שוקולד מריר וקרמל - הופיעו בעבר כמהדורה מוגבלת, ולפי החברה הן הוחזרו כתערובות קבועות לאור דרישת הלקוחות.
"המהלך הזה מתוכנן לאורך זמן ודרש היערכות בבוטיקים, בין היתר בהרחבת קירות התצוגה", אומר משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל, שמדגיש כי לא מדובר במהלך שבהכרח יתרחש בכל פרק זמן דומה.
הקפסולות החדשות נמכרות ב-2.55 שקל ליחידה, לעומת 2.20-2.30 שקל לקפסולות אחרות של החברה.
במסגרת מהלך נוסף שמשיקה החברה, מחר (ב') תיפתח הצבעה באתר ייעודי שבו ניתן יהיה לבחור את המהדורה המוגבלת הבאה שתגיע לישראל בחודש נובמבר. הצרכנים יבחרו מבין 3 תערובות: שוקולד פטל, מוחיטו או תבליני צ'אי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.