סמנכ"ל השיווק של ערוץ 9, טל סיטון, מסיים את תפקידו. סיטון מסיים את תפקידו לאחר כ-10 שנים בערוץ, זאת כחלק מחילופי ההנהלה החדשים בערוץ עם כניסתו לתפקיד של הבעלים החדש, אלכסנדר לוין.
סיטון, 36, בעל תואר ראשון ושני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום, שימש במהלך השנים בין השאר כסמנכ"ל הניו-מדיה והעסקים של ערוץ 9, ובמסגרת תפקידו ניהל מיום ההקמה את פורטל זמן.קום, כמו גם את גוף המדיה "אינטרסול דיגיטל מדיה 9" ואת מחלקת העסקים של ערוץ 9.
בשנת 2011 מונה סיטון לסמנכ"ל השיווק והמכירות של הערוץ, ובמהלך כהונתו היה חתום על מהלך המיתוג מחדש לערוץ 9 ועל יצירת שפה שיווקית בערוץ, וכן השיק את מדד הצרכנות הרוסי המהווה כלי עבודה המורכב ממחקרי שוק מקצועיים.
סיטון מסר היום (ג'): "הסתיים פרק נכבד בחיי. אני מצפה להשתלב בעולם העסקים בתפקיד מאתגר שיוכל לתת ביטוי לכישוריי המקצועיים. אני מודה לצוות שעבד איתי לאורך השנים ומאחל הצלחה לצוות החדש".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.