3 מיליארד דולר - זה הסכום שמפריד בין הוצאות הפרסום בטלוויזיה המסחרית בארה"ב לבין הפרסום באינטרנט, שממשיך לטפס - כך עולה מדוח של פירמת ראיית החשבון והייעוץ PwC עבור איגוד הפרסום הדיגיטלי האמריקאי IAB.
הוצאות הפרסום באינטרנט בארה"ב בשנה שעברה עמדו על 36.6 מיליארד דולר ורשמו עלייה משמעותית של 15% לעומת 2011. עלייה דומה נרשמה גם בהוצאות הפרסום באינטרנט ברבעון הראשון של 2013, שהסתכמו ב-9.6 מיליארד דולר - לעומת 8.3 מיליארד דולר ברבעון הראשון אשתקד.
המחקר מראה כי תחום האינטרנט ניצב במקום השני בהיקף הוצאות הפרסום בארה"ב - אחרי הטלוויזיה המסחרית עם 39.6 מיליארד דולר ולפני הטלוויזיה בכבלים (32.5 מיליארד דולר), מגזינים (22.8 מיליארד דולר) ועיתונים (19.4 מיליארד דולר).
אחד ממנועי הצמיחה החמים של שוק הפרסום הדיגיטלי הוא הפרסום במובייל, שמיישר קו עם העלייה המתמשכת בהיקפי השימוש בסלולר ובטאבלטים.
הוצאות הפרסום בסלולר בארה"ב עמדו אשתקד על 3.4 מיליארד דולר - עלייה של 111% לעומת 2011. במקביל, נתח השוק של הפרסום במובייל עלה ב-80% ועמד על 9%.
שוק הפרסום הדיגיטלי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.