אדידס, חברת ציוד הספורט השנייה בגודלה בעולם אחרי נייקי, צופה כי המונדיאל שיתקיים בברזיל בשנה הבאה יעזור לה לשבור, לראשונה בתולדותיה, את מחסום ה-2 מיליארד אירו הכנסות מחטיבת הכדורגל שלה. כך העריך אתמול (ג') הרברט היינר, מנכ"ל החברה מגרמניה, במסיבת עיתונאים שנערכה במדינה.
כהשוואה, בשנת 2012 הסתכמו מכירות הכדורגל של אדידס ב-1.7 מיליארד אירו, והצפי לשנת 2013 הוא לסכום דומה.
אדידס משמשת כשותפה של פיפ"א ותהיה אחת הספונסריות הראשיות של הגביע העולמי, בו היא תספק את כדורי המשחק והמדים הרשמיים לשופטים (וגם תשמש כנותנת חסות של חלק ניכר מהנבחרות שישתתפו בטורניר).
נייקי היא עדיין חברת ציוד הספורט המכניסה בעולם, אך לאדידס יתרון ניכר בחטיבת הכדורגל: החברה האמריקאית הכניסה ב-2012 כ-1.5 מיליארד אירו בלבד מכדורגל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.