הרשת החברתית Myspace עושה ניסיון לקאמבק ומעלה קמפיין טלוויזיה בארה"ב לחיזוק המודעות לאתר.
הרשת מבקשת להמציא את עצמה מחדש כרשת חברתית לאמנים, למוזיקאים ולאנשי קריאייטיב.
הקמפיין החדש יעלה במרבית הערוצים הבולטים בארה"ב, ביניהם, MTV ,ESPN ,Fuse ועוד.
הקמפיין יעלה לאוויר למשך מספר שבועות, ובין היתר הוא ישודר גם במשחק הרביעי של גמר ה-NBA.
הקמפיין הוא חלק ממהלך פרסומי בשווי של 20 מיליון דולר שמתכננת החברה. המהלך יכלול גם פרסום ברדיו ובפלטפורמות דיגיטליות. בהתאם לרוח הקריאייטיבית של הרשת, יככבו בקמפיין מוזיקאים רבים אשר מחזיקים עמודים פעילים ב-Myspace.
הרשת נמצאת היום בבעלות חברת Specific Media, שבין בעלי המניות שלה נמצא הזמר והשחקן ג'סטין טימברלייק. למרות זאת, טימברלייק לא ייקח חלק בקמפיין הנוכחי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.