חברת ביג מרכזי קניות תשקיע בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשיתוף-פעולה עם מאקו, אתר האינטרנט של זכיינית ערוץ 2 קשת.
במסגרת זו תקים ביג העתק של בית "האח הגדול" במתחמי הקניות שלה ותאפשר לעוברים והשבים להיכנס אליו ולהקליט מסר מצולם בן חצי דקה. קטעי הווידיאו ישודרו באתר הזכיינית.
קשת אמנם תקבל את עיקר הסכום שתשקיע החברה, ואולם עבורה מדובר בעיקר במהלך קידומי, שיסייע לחזק את המותג המצליח. מדובר למעשה בפעילות קד"מ ראשונה של המותג, שהיה עד כה בישראל טלוויזיוני בלבד.
מבנה חדר "האח הגדול" הנייד יוצב בכל פעם במרכז קניות אחר של חברת ביג, כאשר הצילומים יחלו בשבוע הבא בביג באר-שבע, בימים שני ושלישי (24-25 ליוני 2013) ובכל שבוע יעברו למרכז אחר של ביג.
חי גאליס, סמנכ"ל ביג, מציין כי "מבחינת ביג מדובר במהלך אסטרטגי והשקעה פרסומית מהותית במיוחד בתקופה זו, שתכילתה הוא לקדם את המרכזים ולתמוך בשוכרים".
קשת תכריז על שיתוף-הפעולה במסגרת תוכנית "האח הגדול" בערוץ 2 ביום ראשון הקרוב, ותמשיך לקדם את המהלך במסגרת התוכנית. בנוסף, מבחר קטעים מהצילומים ייערכו לקליפ מיוחד.
בהפקת "האח הגדול" אישרו את הפרטים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.