המניה הכי חמה בבורסה פרסמה היום מצגת למשקיעים

אייסקיור מפרטת את פוטנציאל השוק שלה בארה"ב, מודל השיווק ואבני דרך ■ יוצאת לגיוס של 6 מיליון שקל

מניית אייסיקיור משגעת בשבוע האחרון את המשקיעים בבורסה. המניה זינקה ביותר מ-500% בשבוע שעבר (ולאחר מכן התממשה), על רקע הודעת החברה כי קיבלה הלוואה מחברת Island Ventures ושחברת הביטוח הרפואי האמריקאית HCSC החליטה להעניק כיסוי ביטוחי לטיפול בהקפאה בגידולים שפירים בשד הניתנים ע"י מערכת ה-IceSense3 של החברה. היום היא פרסמה מצגת מיוחדת למשקיעים לקראת גיוס הון מהציבור.

החברה הודיעה היום כי היא תנצל את העליות במנייתה לגיוס מן הציבור של 6 מיליון שקל לפי מחיר של 0.6 שקל למניה. אף שהמחיר הזה נמוך מזה בו נסחרה מניית החברה היום בבוקר, והמחיר הכלכלי בשכלול האופציה אף נמוך ממנו, עולה מניית החברה גם היום. זאת, בניגוד לדפוס הרגיל שבו מניות של חברות מנפיקות מתיישרות בערך לשווי הכלכלי של המניה בהנפקה.

במצגת מפרטת החברה על המוצר שפיתחה להקפאת גידולים בשד ומציינת כי משך הטיפול הינו 5-15 דקות, ללא צורך בהרדמה וללא צלקות לאחר מכן. לחברה 12 פטנטים מאושרים ו-25 בתהליך אישור. החברה מציינת כי היא פונה לשוק עם פוטנציאל של 4 מיליארד דולר בשנה בארה"ב, בהתבסס על נתונים של כ-700 אלף ניתוחים בשנה והכנסה ממוצעת לרופא או מרפאה של כ-2,500 דולר לכל הליך רפואי.

"צמיחה מהירה, פוטנציאל שוק ענק", כותבת החברה במצגת.

להורדת המצגת המלאה - לחצו כאן

ההלוואה עליה הודיעה החברה בשבוע שעבר הינה בהיקף של 670 אלף דולר ובריבית של 8%, לפירעון עד דצמבר 2013. רוב נכסי החברה, כולל הכנסותיה העתידיות, משועבדים להלוואה.

אייסקיור, שבניהולו של חזי הימלפרב, לשעבר בכיר בחברות רימון מדיקל ואינסטנט, פיתחה מכשיר זעיר פולשני להקפאה של גידולים בשד.

איילנד ונצ'רס היא חברת השקעות בשליטת חברת הייעוץ דפנסיב שילד, שפועלת בתחום ביטחון הפנים ובראשותו של תת אלוף במיל' גל הירש. ההלוואה תומר למניות אם אייסקיור תגייס מעל 9 מיליון דולר, לפי מחיר של 70% ממחיר המניה באותה הנפקה עתידית. אם יגויסו פחות מ-9 מיליון דולר, איילנד תקבל אופציה להמרה לפי 65% ממחיר המניה באותו הגיוס. בנוסף קיבלה איילנד את זכויות השיווק של המוצר ברוסיה, על אף שככל הידוע טרם עסקה בשיווק ציוד רפואי.

בקופתה של החברה 5.5 מיליון שקל ועל דוחותיה מתנוססת הערת "עסק חי". אייסקיור גייסה עד היום כ-17 מיליון דולר, מהם כ-12 בבורסה בתל אביב.