לכל מי שעולה על טיסה ממושכת לחו"ל יש את רשימת ה-Must have שלו - החל מספר חדש, דרך כרית נוחה ומפנקת, וכלה בכיסוי טוב לעיניים. אבל הנוסעים בטיסת יונייטד איירליינס מסן פרנסיסקו ללונדון, שיצאה בסוף השבוע שעבר, נדהמו לגלות כי הפריט הכי חשוב שהם יכלו להעלות איתם למטוס היה דווקא נייר טואלט.
צוות הטיסה הבינלאומית, שארכה כ-10 שעות, גילה מיד לאחר ההמראה כי לא צייד את המטוס במצרך המבוקש. כך, הדיילות והנוסעים אולצו לאלתר תחליפים שימושיים לנייר טואלט, כמו מפיות ומגבות נייר.
תגובות הנוסעים הזועמים לא איחרו להגיע. "זה פשוט היה מגעיל", אמר אחד הנוסעים לרשת ABC. "אם אני משלם על כרטיס טיסה, נראה לא שזה אמור לכלול את המחיר של נייר טואלט".
יונייטד איירליינס מסרה בתגובה כי "אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי-הנוחות בטיסה ורוצים לקבל את ההזדמנות לארח אותם שוב בטיסה שלנו".
חברת התעופה האמריקאית הסבירה כי אם המטוס היה מבצע עצירת ביניים כדי למלא את מכסת נייר הטואלט, הטיסה הייתה מתעכבת, ולכן בכל זאת הוחלט להמשיך ולנחות ביעד. "מה חשוב יותר: להגיע מהר ליעד או להשתמש בתאי השירותים במגבות נייר? האם זה כזה עניין גדול?", דנו באתר ABC בשאלה.
אבל בעוד שמחסור בנייר טואלט יכול להיות עניין של מה בכך, הכישלון רק מדגיש את מצבה העגום של יונייטד איירליינס בתחום השירות. חברת התעופה האמריקאית דורגה, זו השנה השנייה ברציפות, במקום הנמוך ביותר במדד שביעות-הרצון בקרב חברות התעופה האמריקאיות, ואנחנו מניחים ש"המקרה הסניטרי" הנוכחי לא ממש קידם אותה במעלה הרשימה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.