עד כמה משפיעים השינויים במדיה על האופן שבו אוהדים צורכים ספורט, אפשר ללמוד מבדידה שביצעה חברת מחקר המדיה הבריטית Perform. המחקר מצא עוד כי 97% מאוהדי הספורט בבריטניה צורכים ב-2013 ספורט באמצעות הטלוויזיה.
האינטרנט הפך השנה באופן רשמי, לפי הסקר, למדיום פופולרי יותר לצרוך בו ספורט מהעיתונות והמגזינים המודפסים, עם 61% לעומת 59%; ב-2012, הפרינט עדיין "ניצח", עם 62%-58% לטובתו.
כצפוי, גם הנתח של הסמטארטפונים בחייהם של צרכני הספורט גדל: 33% מהאוהדים השתמשו בטלפונים סלולריים ב-2013 לצריכת הספורט שלהם, לעומת 28% בלבד ב-2012.
אוהדי הספורט הגבירו את הצריכה הכללית שלהם בשנת 2013, כשלפי הסקר של Peform הם הקדישו 8.1 שעות שבועיות לספורט באמצעות המדיות השונות, לעומת 6.2 שעות בשנת 2012.
באופן לא מפתיע, גם ב-2013 הכדורגל ממשיך להיות הספורט הפופולרי ביותר בבריטניה: 44% מהתושבים הבוגרים בממלכה עוקבים אחרי הענף. הפורמולה 1 במקום השני עם 27%; טניס מקום שלישי עם 26%, לאחר שעלה מ-22% בשנת 2012. הענף שהעניין בו גדל בשיעור הגבוה ביותר בשנה האחרונה הוא אופניים: מ-7% ל-14%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.