אחרי ההצלחה של חיתולי "בייביסיטר", מותג חיתולים נוסף נכנס לשוק המקומי. מדובר במותג החיתולים השבדי "נייטי" המכיל חומרי ספיגה טבעיים, שבתהליך הייצור שלהם לא נעשה שימוש בכלור ובתוצריו.
בזמן ש"בייביסיטר" חדר לשוק כמותג וליו פור מאני שמחירו נמוך מהמותגים "האגיס" ו"פמפרס", "נייטי" הוא מותג פרימיום, ומחירו גבוה יותר מהמותגים בשוק.
כך למשל, מחירה של חבילת חיתולים מידה 1 עם 26 יחידות יעמוד על 33.9 שקל, וחבילת חיתולים במידות 3-5 המכילה 28-36 יחידות תעלה 52.9 שקל.
לפי שעה, לחברת נייצ'ר קר, המשווקת את המותג בישראל, אין הסכם שיווק ברשתות השיווק המובילות, והמותג ישווק ברשתות עדן טבע מרקט וניצת הדובדבן, בחנויות טבע ובבתי-מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.