אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של חברת אבן קיסר, נבחר על-ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יוני 2013, בזכות ייזום סדרת ה-Supernatural והצלחה במיצוב אבן קיסר כמותג מוביל ויוקרתי בארץ ובעולם.
באיגוד השיווק אומרים כי המהלך עזר להביא לתוצאות מצוינות עבור אבן קיסר, הן בשורת הרווח והן בקפיצת מדרגה במיצוב המותג בארה"ב, בקנדה ובאוסטרליה.
במסגרת הפעילות השיווקית של החברה, בהובלת פייגלין, הושקה קולקציה חדשה הכוללת 5 משטחי אבן מעוצבים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.