ההפגנות בברזיל ממשיכות על בסיס יומי, כשהתושבים ממשיכים למחות נגד המדינה. יותר ממיליון אנשים יצאו לרחובות ביום חמישי האחרון ודרשו להשקיע בבתי חולים, תחבורה ציבורית ובתי ספר - ולא באירועי ספורט ענקיים כגון גביע הקונפדרציות שיינעל הלילה (בין ראשון לשני), המונדיאל שיתקיים בקיץ הבא, והמשחקים האולימפיים שייערכו ב-2016 בריו דה ז'ניירו.
למרות האווירה הציבורית הטעונה, בחרה פיפ"א דווקא את סוף השבוע האחרון כדי להציג את הספונסר החדש שלה לגביע העולמי 2014: שמפניית טייטינגר. השמפנייה הצרפתית נמכרת בסופרמרקטים בברזיל במחיר של יותר מ-350 שקל ליחידה, ונחשבת למשקה של מתעשרים עשירים חדשים במדינה הדרום האמריקאית, שבה יותר מ-10 מיליון תושבים חיים בעוני קיצוני, ברוב המקרים ללא גישה למים נקיים.
טייטינגר תהפוך ל"שמפניה הרשמית של מונדיאל 2014". ההסכם בין הצדדים יימשך עד 2015.
בתוך כך, הצהיר ספ בלאטר, נשיא פיפ"א, כי הארגון יתרום כ-100 מיליון דולר מרווחי המונדיאל לברזיל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.