איגוד חברות הפרסום מבקש מוועדת שחם לקיים שימוע מסודר למשרדי הפרסום בכל הנוגע לתחומים שאותם בוחנת הוועדה. כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", ועדת שחם בוחנת נושאים כגון עמלות הפרסום, כוחן של חברות המדיה וכדומה.
במכתב שנשלח אתמול (א') מטעם איגוד הפרסום ושהגיע לידי "גלובס", נכתב כי "כיוון שקיימת אפשרות שהמלצות הוועדה תשלכנה על שוק הפרסום, אנו מבקשים כי הוועדה תערוך שימוע כנדרש לגורמים הפועלים בתחום.
"במסגרת זו, אנו מבקשים כי הוועדה תאפשר למשרדים השונים להישמע בהקדם, ולפני גיבוש המלצותיה. על מנת שנוכל להיערך כנדרש לשימוע, ובהתאם לכללי המשפט המינהלי נודה על העברת הנושאים הנדונים על-ידי הוועדה, התשתית העומדת בפניה כבסיס לגיבוש המלצותיה, וההמלצות אותן עשויה הוועדה לקבל, והכול טרם מועד השימוע".
חבר הדירקטוריון ומי שמיועד להיות יו"ר האיגוד, אמיר גיא, מסר כי "האיגוד פועל בצורה אקטיבית, הן באופן עצמאי והן באמצעות קואליציה של חבריו, בכדי לקדם את הענף ולהגן עליו בפני חקיקה שעשויה להוות נטל. לעניין ועדת שחם האיגוד מבקש זכות שימוע לחבריו, ככל שהמלצות הוועדה יתייחסו לנושאים הנוגעים למשרדי הפרסום או חברות המדיה הפועלות בענף, וזאת לפני שהמלצות אלה יגובשו סופית ויפורסמו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.