סיטרה קיבלה חוזה בהיקף של כ-10-20 מיליון דולר

חברת אחסון הנתונים הישראלית רישתה את 10,000 הסניפים של אחת מספקיות השירותים הפיננסים הגדולות בעולם, כך שהתקני התקשורת שלה ינהלו ויאבטחו את תהליכי אחסון הנתונים עבור הלקוח

ספקית פתרונות אחסון הנתונים מרחוק, חברת סיטרה (Ctera) הישראלית, זכתה בחוזה חדש. ההכנסות מההסכם מסתכמות ב-10-20 מיליון דולר. החברה רישתה את עשרת אלפים הסניפים של אחת מספקיות השירותים הפיננסים הגדולים בעולם, כך שהתקני התקשורת שלה ינהלו ויאבטחו את תהליכי אחסון הנתונים עבור הלקוח.

סיטארה הוקמה ב-2008 על ידי לירן אשל, המנכ"ל, וזוהר קאופמן. שניהם, וכן רוב הצוות הבכיר בחברה, הגיעו מחברת סופהוור, שנרכשה על ידי צ'ק פוינט. בחברה הנוכחית, הם פונים לעולם אחסון הנתונים, עם התקן שמיועד לפשט, לנהל ולאבטח את העברת הנתונים בין מערכות המחשוב הארגוניות לבין אחסון הנתונים - לצורך גיבוי, שיתוף קבצים או עבודה שוטפת - בחוות שרתים מרוחקת.

סיטרה הגיעה השנה לשני הישגים הודות לחברת המחקר גרטנר: הראשון הוא זכייה בתחרות ה-Cool Vendors לתחום האחסון, מה שנחשב כמחמאה גדולה עבור חברת סטארט-אפ; השני, הוא המלצה של אנשי גרטנר על הטכנולוגיה של סיטארה לאותו מוסד פיננסי.

סיטרה גייסה כ-20 מיליון דולר מהקרנות וונרוק ובנצ'מרק. בסבב הגיוס האחרון שלה, בתחילת 2012 הצטרפה גם סיסקו כמשקיעה אסטרטגית, מה שמעיד על הפוטנציאל של הטכנולוגיה עבור ספקיות ציוד התקשורת, שמנסות לשפר את מיצובן בשרשרת המזון של המחשוב הארגוני. ב-Ctera עובדים כיום כ-70 עובדים.