מותג נעלי הילדים הספרדי GARVALIN יחד עם תתי-המותגים Agatha ruiz dela prada וביומכניקס, נכנסים לישראל במודל קמעונאי שונה בענף ההנעלה. המותגים יימכרו בפינות מכירה ממותגות (קורנרים) בחנויות מולטי ברנד קיימות לביגוד ונעליים לילדים.
לפני שבועיים נחנכו 3 קורנרים בחנויות פרטיות בנצרת, ברמת-אביב ובירושלים. בתוך שנה וחצי ייחנכו עוד 36 קורנרים, בנוסף לחנות דגל שתיפתח למותג, כפי הנראה בירושלים.
היזם והבעלים הוא רומא קיקוזשוילי, יבואן בגדי ילדים. לדבריו, "למודל הזה יש כמה יתרונות בולטים. כשאתה נכנס לעולם הקמעונאות, אחד הסיכונים הכי גדולים שלך הוא הנדל"ן - חוזה השכירות ויתר התקורות. כיוון שאנחנו מתגמלים את השותפים ביחס למכירות ולא פועלים כשוכר-משנה, אז הסיכון שלנו מאוד נמוך.
"בזמן ששכירות וארנונה הם בלתי נשלטים, ההוצאות שלנו נשלטות גם בעונה חלשה. מעבר לכך, אנחנו הולכים לשיתוף-פעולה עם הערוצים הקמעונאיים הקיימים, כשלחלק מהם אנחנו מוכרים היום בגדי ילדים".
יצוין כי הן הקמת הקורנרים והן תפעולם המלא, לרבות העסקת המוכרנים, הם באחריות קיקוזשוילי. התגמול לבעלי החנויות עומד על 15%-20% ממחזור המכירות.
המותג GARVALIN מונה כ-1,200 נקודות מכירה באירופה, צפון אפריקה ואמריקה. הוא פונה לגילאים 0-14 ומציע מגוון רחב במיוחד של נעליים וסנדלים מעור.
לדברי קיקוזשוילי, המותג יתחרה בישראל בנעלי נמרוד ובנעלי פאפייה, ויש לו פוטנציאל להגיע למכירות של 50 מיליון שקל בשנה, במחירי צרכן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.