WorldMate מציגה: צ'ק אין לטיסות באפליקציה שלה

הגרסה החדשה של האפליקציה מאפשרת למלא את הטופס לצ'ק אין לטיסה על ידי הודעה שנשלחת למשתמש ברגע שהצ'ק אין פתוח, בכדי שיזדרז לבחור את המושב הטוב ביותר

חברת אפליקציות התיירות WorldMate השיקה אתמול (ד') גרסה חדשה למוצר לשלה, המאפשר למלא טפסים בקלות. הגרסה החדשה מאפשרת למלא את הטופס לצ'ק אין לטיסה על ידי הודעה שנשלחת למשתמש ברגע שהצ'ק אין פתוח, בכדי שיזדרז לבחור את המושב הטוב ביותר. האפליקציה מזינה באופן אוטומטי את השדות הנדרשים מתוך המידע שכבר נמצא בה. למשל, מספר הזמנה. וורלד מייט הוסיפה אטב שמכיל את כל פרטי ההזמנה האישיים של המשתמש, מהם הוא יכול לשלוף את המידע.

וורלד מייט היא אפליקציה המספקת את רוב השירותים שמטייל צריך בשהות שלו בחו"ל ואפילו שהוא מתארגן לטיסה. האפליקציה מציעה אפשרות להזמין חדר בבית מלון, לשכור רכב כולל השוואה בין מספר סוכנויות, הפנייה לשירות לימוזינות וגם התראות על מצב הטיסה למשתמשי זהב. 3 חודשי זהב ניתנים בחינם בכל פעם למזמינים דרך האפליקציה. וורלד מייט גם מחליפה את כל הניירת של אישורי הביתי מלון והטיסות, כאשר היא מאפשרת שליחה של המייל אישור (משירות אחר) לאפליקציה הזו, להצגת כל הפרטים הרלוונטיים בצורה נוחה מהטלפון.

וורלד מייט היא חברה ישראלית לשעבר, היא נמכרה בסוף 2012 ב-20 מיליון דולר לסוכנות הטיולים האמריקנית - Carlson Wagonlit Travel. וורלד מייט הוקמה בשנת 2000, היא גייסה 14.35 מיליון דולר על ידי מוטורולה ונצ'רס ובלקברי פרטנרס פנד והיא מעסיקה 30 עובדים במרכז הפיתוח שלה בלוד ובסן פרנסיסקו. ההכנסות של החברה מגיעות מעלות של 10 דולר לאפליקציית הפרימיום - הזהב ומהשכרת בתי מלון ורכב דרכה.

הגרסה החדשה זמינה לעדכון למכשירים של אפל ובהמשך תצא גם גרסת עדכון לאנדרואיד.