אחרי שחשפה את המאזדה 3 האצ'בק המעניינת יצאו לרשת תמונות מלאות גם של גרסת הסדאן החשובה באמת לשוק הישראלי. המכונית ניצבת על אותו בסיס גלגלים באורך 2.7 מ' של ההאצ'בק אולם היא נמתחת לאורך של יותר מ-4.5 מ' ומציעה תא מטען מרווח.
המכונית נחשפה ברוסיה עם מבחר מנועים מבלבל. בנוסף למנוע ה-2 ליטר "סקייאקטיב" ולמנוע ה-1.5 ליטר בהספק 100 כ"ס שנחשפו בשבוע שעבר, מציעה המכונית גם גרסת 120 כ"ס של מנוע ה-2 ליטר, שעשויה להיות תחליף מעניין למנוע ה-1.6 ליטר הקיים. מנגד, המכונית הוצגה גם עם גרסת 117 כ"ס חדשה של מנוע ה-1.5 ליטר בנזין.
אז מי מהם יהיה המנוע הישראלי? או שאולי תהיה גרסה שלישית? בינתיים דלק מוטורס שומרת את הקלפים קרוב לחזה. כך או כך, בשבוע הבא תיחשף בישראל הקורולה החדשה, שצברה עד כה מאות הזמנות עוד לפני שמחירה פורסם, כך שהמתחרים לא מתכוונים לשמור על וואקום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.