בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות הטכנולוגית שלא פוסחת על אף אחד מאיתנו. ההתפשטות המהירה של רשתות התקשורת הסלולרית, אפליקציות, אתרי אינטרנט, מסחר מקוון ורשתות חברתיות כבר הפכו מזמן לזירת השיווק החמה ביותר.
כיום, כל יצרן ומשווק יודע שהוא צריך לאמץ גישה שונה ואסטרטגיה שיווקית אחרת ביחס לשיטות השיווק המסורתיות שהיו נהוגות בעבר. קצב השינויים והחידושים בסביבה הטכנולוגית הינו בתדירות גבוהה, הדינמיות בשוק משתנה, וחידושים טכנולוגיים צצים ללא הרף ומחליפים טכנולוגיות קיימות.
מושב הדיון "דאבל פס - שיווק וטכנולוגיה ליצירת שילוב מנצח", שייערך במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת 2013 של "גלובס" בשיתוף orange, יעסוק בהשפעות המהפכה הטכנולוגית על עולמות השיווק והפרסום ובדרך בה יאפשר השיווק הטכנולוגי למצוא את הצרכן בכל מקום.
רובי דואק, מנהל פתרונות ופיתוח המוצרים הניידים בגוגל העולמית, יתארח במושב זה וידבר על מיצוי היתרונות של המדיום הסלולרי עבור חברות ומותגים ועל האסטרטגיות לפרסום ושיווק בסלולר.
שאר המשתתפים יהיו: רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק; אלון ברנר, מנכ"ל K/Logic; סיון טפלא, מנכ"לית טוטאל מדיה; אלי לביא, מנכ"ל קבוצת ח.י, נציגת LG בישראל; ורולף א. מיקין, ראש מערך המדיה ב-PwC אירופה. המנחה יהיה גיא לרר, מגיש "צינור לילה".
ועידת 2013 MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange - הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט - תתקיים ב- 17 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. הוועידה תיפתח במעמד שר התקשורת, ח"כ גלעד ארדן, ובמסגרתה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2013.
לפרטים ולהרשמה:
http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=5977&leadid=519
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.