ריהאנה, כוכבת הפופ האמריקאית, חתמה על חוזה עם יצרנית הבירות Anheuser Busch, שלפיו היא תשתתף בקמפיין בינלאומי עבור בירה באדווייזר. הזמרת תעמוד במרכז הקמפיין שיכלול גם את אמן הראפ ג'יי זי ויגיע ליותר מ-85 מדינות החל מהשבוע הבא.
הקמפיין, שנקרא "Made for Music", כולל פרסומות טלוויזיה המציגות את שני הכוכבים, אריזות מוצר בסדרה מוגבלת, סרטוני ווידיאו, פרסום חוצות וחסויות לקונצרטים של ריהאנה וג'יי זי.
הקמפיין מהווה את המאמץ הבינלאומי המתואם הראשון של באדוויזר הכולל מוזיקה, והוא מגיע בתקופה שבה החברה מנסה לבנות מותג בירה בינלאומי, בדומה למה שעשתה קוקה-קולה בקטגוריית המשקאות המוגזים.
"מוזיקה מאפשרת לנו להחזיר את באדוויזר למעמד של אייקון של תרבות הפופ", מסר ריקרדו מרקס, מנהל הפרסום הבינלאומי של באדווייזר.
באדוויזר תשלב את המותג שלה בתוך הקונצרטים של ג'יי זי וריהאנה באמצעות כרטיסי VIP ואמצעי קידום אחרים. כמו כן, המותג יערוך שותפות עם פייסבוק כדי ליצור תוכן ייחודי ויעלה ערוץ יוטיוב ייעודי עם סרטונים "מאחורי הקלעים" של קמפיין הטלוויזיה, שנקרא Dreams Are Made.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.