נהגי רכבות הנוסעים אינם מאפשרים יציאה של הרכבות ממוסכי החברה בזמן ואינם דואגים למילוי דלק בקטרים, מהלך שמביא לעיכובים בלוחות הזמנים, ביטולי רכבות ופגיעה בשירות לנוסעים. ככל וימשכו העיצומים, כך צפויים להחריף השיבושים לקראת שעות הערב (א').
נהגי רכבות המשא עובדים לאט מן הרגיל, כאשר עד כה בוטלו 4 רכבות ורכבות אחרות יצאו עד 270 דקות איחור. נזכיר כי רכבת משא אחת מובילה מטען השווה לכ-65 משאיות ולביטולן ישנן השלכות כספיו כבדות, המגיעות ל-500 אלף ביממה.
הנהלת רכבת ישראל פנתה להסתדרות בבקשה שינחו את עובדי הרכבת לשוב לפעילות סדירה. במידה ויימשכו השיבושים, תפנה הנהלת הרכבת לבית הדין לעבודה.
השיבושים באים במקביל להשעייתה של גילה אדרעי ל-4 חודשים. כזכור, ב-7 באפריל זומנה אדרעי לועדת בירור שנייה בחשד לביצוע עבירת משמעת חמורה של הפרעה לעובד אחר בחטיבה לביצוע תפקידו, תוך השמעת הפחדות ואיומים מרומזים כנגדו. על פי עדויות, במהלך שיחת טלפון הבהירה אדרעי לאותו עובד כי עליו להישמע להוראות ועד העובדים, ולשלוח חוות דעת שתביא לעצירת חלק מעבודות תחזוקת הרכבות אשר נעשות במתחם לוד וכתוצאה מכך - לפגוע משמעותית בשירות לנוסעים. אדרעי הוסיפה בפני אותו עובד כי עליו לזכור מי דאג לו לתפקיד ושעליו לבצע את מה שהועד דורש ממנו.
לאחר שנערכו מספר ישיבות של הועדה, בהן נשמעו עדויות משני הצדדים, החליטה הועדה להטיל על אדרעי עונש השעיה של 4 חודשים מן העבודה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.