מפעילת מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, גוגל , קיימה דיונים עם חברות מדיה במסגרת תוכניתה להשיק שירות טלוויזיה מקוון משלה - כך נמסר ממקורבים לנושא.
המוצר יציע לצופים חבילות טלוויזיה שעוקפות מנויי כבלים. השיחות, שדנו גם בנושאים הקשורים לפיראטיות באינטרנט, היו ראשוניות, ולא צפויות התפתחויות בנושא בטווח הקרוב.
גוגל משיקה שירותים חדשים כדי למשוך משתמשים והכנסות חדשים באמצעות שותפויות תוכן המספקות מוזיקה, סרטים ותוכניות טלוויזיה. בה בעת, רשתות השידור בטלוויזיה מחפשות דרכים חדשות למשוך צופים צעירים יותר, הנוטים בדרך-כלל לצפות בתוכניות טלוויזיה וסרטים באמצעות טלפונים חכמים ומחשבי טאבלט.
העיתונים "וול סטריט ג'ורנל" ו"ניו-יורק טיימס" דיווחו אתמול (ג') על הדיונים של גוגל עם חברות המדיה.
שירות כזה יהיה דומה לזה שמפתחת חברת אינטל, שמתוכנן לעלות לאוויר מאוחר יותר השנה. החברה מעוניינת להגיע לצרכנים שמעדיפים יותר גמישות במציאת התוכניות ובצפייה בהן, כך אמר אריק פרי, סגן נשיא ומנהל כללי של יצרנית השבבים מסנטה קלרה שבקליפורניה, בחודש שעבר. אינטל בטוחה שהיא תוכל להשיג את התוכן הדרוש לשירות, כך אמר.
לסלי מילר, דוברת מטעם גוגל, סירבה להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.