שבוע אחרי שזכתה במכרז להארכת כביש חוצה ישראל צפונה זכתה שפיר הנדסה גם במכרז להארכת הכביש דרומה. מדובר במכרז שפרסמה חברת חוצה ישראל להארכת הכביש (קטע 21) מלהבים עד לצומת לקיה.
עלות הקמת קטע הכביש, 6 קילומטרים אורכו, הוערכה על-ידי המדינה בכ-200 מיליון שקל.
ל"גלובס" נודע כי הצעתה של שפיר שעמדה על 265 מיליון שקל הגיעה למקום הראשון לפני מנרב הנדסה שהציעה להקים את הכביש תמורת 279 מיליון שקל.
רק לפני שבוע זכתה שפיר במכרז גדול פי כמה להארכת כביש חוצה ישראל צפונה מיקנעם עד למחלף סומך (קטעים 3 ו-7). במסגרת אותו פרויקט שהיקפו נאמד בכ-3.5 מיליארד שקל הציעה שפיר לקבל מהמדינה מענק של 550 מיליון שקל תמורת הקמת הקטע, שאורכו כ-20 קילומטרים, והפעלתו למשך 31 שנה ככביש אגרה.
למקום השני באותו מכרז הגיעו שיכון ובינוי ואפריקה ישראל שהציעו מענק הגבוה בכ-200 מיליון שקלים מזה שהציעה שפיר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.