השבוע חשפה מרצדס את הנציגה שלה בפלח הסופר-סאלון. ל-S63AMG החדשה, שמבוססת על סדרת ה-S קלאס החדשה, יש מנוע V8 עם טורבו כפול בהספק של 585 כ"ס ולא פחות מ-90 קג"מ של מומנט.
עם הנעה לכל הגלגלים ותיבת הילוכים ספורטיבית מסוגלת הלימוזינה הגדולה להאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-4 שניות בלבד ולהפליג, תיאורטית, אל מעבר ל-315 קמ"ש.
היא מצוידת בשלל חידושי היי-טק כמו סוללת ליתיום-איון, שמחליפה את המצבר הרגיל של הרכב, שימוש בחלקי גוף מסיבי פחמן ועוד. בזכות החיסכון במשקל והתייעלות המנוע היא חסכונית ונקייה יותר משמעותית.
הייבוא הסדיר של המכונית יתחיל ככל הנראה בשנה הבאה והמחיר המשוער יהיה מעל 1.6 מיליון שקל. על פי הערכות נעות על כבישי הארץ קרוב ל-30 מכוניות כאלה מהמודל היוצא, רובן מייבוא אישי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.