השוק הולך למחיר, וגם שילב - לפחות חלקית: לראשונה מאז הקמתה, רשת שילב מכריזה על תחילת פעילות בזירת המחיר בתחום חדרי התינוקות ומכירה של מותגים שאינם שייכים לרשת.
שילב השיקה באייר פורט סיטי מרכז ריהוט המשתרע על 300 מטר, ובו מוצעים למכירה כ-30 חדרי תינוקות הכוללים מיטה ושידה, תוך התחייבות למחיר הטוב ביותר בארץ. בהמשך תקים הרשת 4 מרכזי ריהוט נוספים.
במסגרת זו מוכרת שילב חדרי תינוקות של המותגים סגל וטל, לצד חדרי תינוקות של שילב. בנוסף, שילב גם מציעה תחת המותג שילב מיטה ושידה בסיסיים במחיר של 999 שקל בלבד.
לדברי יהודית לרר-לפלר, סמנכ"לית השיווק של שילב, "2012 הייתה שנה לא קלה כמו לכולם, אך עמדנו בייעדי התקציב. כרשת שמסתכלת קדימה, אנחנו חייבים להגיב לתמורות שבשוק. אנשים עוברים מחנות לחנות ומחפשים. פיצול ההזמנה הפך להיות מאוד לגיטימי בשנתיים האחרונות.
"משהו קרא בשוק ובהתנהגות הלקוחות, ואנחנו כל הזמן עם היד על הדופק. הבנו שהצורך של הלקוחות הוא לא רק הקולקציה של שילב. לראשונה הכנסנו קולקציות זהות לקולקציות שנמכרות בשוק, ואנחנו כל הזמן בודקים את המחירים של המתחרים".
לדברי דני שחם, מנהל תחום תינוקות בשילב, "בתחום הריהוט, נושא המחיר הפך להיות מאוד דרמטי. לקחנו את המחירים של המתחרים והורדנו אותם בסדר גודל של עד 30%. אם אותו חדר יימכר במקום אחר זול יותר, אני אוריד את המחיר. הרשת מתחייבת למחיר הזול ביותר בארץ".
במקביל משיקה שילב תת-רשת שבה יימכרו עגלות לתינוקות בלבד. הסניף הראשון נפתח במרכז G בראשון-לציון, ועד לסוף השנה תפתח שילב 7 סניפים נוספים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.