אחרי שהפכה לחביבה במיוחד על שחקנים וספורטאים, מנסים אנשי אפליקציית שיתוף התמונות אינסטגרם לכבוש קהל יעד חדש: הפוליטיקאים.
החברה צירפה לשורותיה מומחה לשיווק פוליטי, שתפקידו יהיה "לנהל את הקשרים של החברה מול ממשלות, פוליטיקאים ומובילי דעת קהל, ולתקשר את הדרך הטובה ביותר לעשות שימוש באינסטגרם".
מדובר במנוע צמיחה עבור החברה, אשר עד כה לא ניסתה לכוון למגרש הפוליטי.
בשנה שלפני הבחירות האחרונות לנשיאות בארה"ב החלה גם טוויטר להעסיק מנהל שיווק עבור קהל יעד זה, והמדיום היה פעיל מאוד בחודשים ובשבועות שלפני יום הבחירות.
גם הבעלים של אינסטרגם, פייסבוק, לא מזניחה את המגרש הפוליטי, והיא מעסיקה אנשי שיווק ופרסום שעבדו בצמוד למפלגות הדמוקרטית והרפובליקנית בתקופה שלפני הבחירות.
יש לציין כי פוליטיקאים רבים כבר מפעילים עמוד אינסטגרם, אך רמת המעורבות והתגובות של הגולשים נמוכה יחסית. אחד החסמים הוא שהאפליקציה אינה מפעילה שירות לווידוא זהות המשתמש, וכך לא ברור לגולשים האם העמוד הוא אותנטי או פיקטיבי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.