סלקום מעלה מוצר פרסומי חדש בעמוד הבית של ynet. במסגרת הקמפיין יעלה לראשונה מוצר פרסומי חדש שפותח ע"י סוכנות הדיגיטל Great interactive בשיתוף צוות הפיתוח של אתר ynet. המוצר הפרסומי עוטף באופן מלא את עמוד הבית של ynet ומשלב טכנולוגיה מתפרצת (ראו דמו).
ברק קלמנוביץ, סמנכ"ל המכירות של ynet: "אנחנו שמחים לקחת חלק באחד הפרויקטים הטובים והיפים שנוצרו לאחרונה. נמשיך לשמש במה לכל פיתוח והמצאה טכנולוגית כדי להוביל את השוק למקום טוב יותר".
רז מסינג , סמנכ״ל הקריאייטיב של Great interactive: "כחלק ממהלך השקת חבילת האינטרנט המהפכנית סלקום טוטאלנט, היו חשוב לנו לייצר אימפקט גדול באינטרנט וביחד עם ynet יצרנו כלי חדשני בעמוד הבית שאף אחד במדינה לא יכול לפספס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.