"המועצה לצרכנות היא הכתובת המרכזית של הצרכן להגשת תלונות במקרים של פגיעות צרכניות כשהוא נפגע מבתי עסק. אנחנו במרבית המקרים מצליחים להתייצב בנעליים של הצרכן מול בית העסק ולהחזיר לו את זכויותיו שנפגעו". את הדברים האלה אומר עו"ד אהוד פלד מהמועצה לצרכנות, בתוכנית "ברקוד" בגלובס TV.
לדבריו, "בערך ב-65% מהמקרים אנחנו מצליחים לעשות את זה, אבל יש מקרים שבהם בית העסק לא מסתפק בכך ששיטת מצליח מול הצרכן נגמרה, הוא מנסה להתעקש ולהתווכח גם אתנו כשהמקרה הוא מקרה מובהק שבו הדין עם הצרכן. במקרה כזה... לא הייתה לנו ברירה אלא לשלוח את הצרכנים לבית המשפט לתביעות קטנות כדי שיעשה איתם צדק".
פלד מציין כי תמורת "אגרה מאוד נמוכה" אפשר לתבוע עסקים ולקבל פיצוי של עד 32 אלף שקל. צפוי בתוכנית המלאה בסרטון המצורף בה מביא פלד דוגמאות לתביעות מהתקופה האחרונה, כמו גם עם שיחת טלפון עם נציגת חברת החשמל על חיובים בחשבונות החשמל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.