חברת הסטארט-אפ Superfish, שמפתחת אלגוריתמים ופלטפורמה למיפוי ויזואלי באינטרנט, השלימה גיוס של 10 מיליון דולר באמצעות הקרנות וינטג', דרייפר פישר ג'ורווטסון (DFJ) ו-DFJ TamirFishman.
הגיוס יסייע לחברה לגייס 25 מפתחים וכן לפתח את פרויקט הדגל שלה, VENN, שמביא את טכנולוגיית המיפוי הוויזואלי לעולם הרשתות החברתיות. חברת Superfish הוקמה ב-2006 על-ידי עדי פנחס ומיכאל צ'רטוק וגייסה עד היום כ-22 מיליון דולר.
באמצעות התממשקות חשבון הפייסבוק ל-VENN, הפלטפורמה סורקת את כל עדכוני התמונות מחשבון הרשת החברתית של המשתמש ומקטלגת אותם לקטגוריות שונות כמו אוכל, ספורט, מכוניות, אנשים, אירועים, ממים, איורים, עוגות וכו'. כל זאת נעשה על-ידי ניתוח מעמיק של התוכן בתמונה.
לדברי מנכ"ל Superfish, עדי פנחס, "פלטפורמת VENN היא בעצם השלב הבא של אבולוציית החיפוש באינטרנט והיא צפויה לשנות את הצורה בה אנחנו מחפשים, מגלים, קונים ומשתפים מידע ברשתות החברתיות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.