למרות שעד פתיחת הבונדסליגה נותרו כמעט כשבועיים, תשע מ-18 הקבוצות בליגה הגרמנית הבכירה כבר הודיעו כי הפסיקו את מכירת המנויים, אחרי שהגיעו למכסת המקסימום שתכננו לעונת 2013/14. נכון לשבוע שעבר נמכרו 464,780 מנויים בקרב קבוצות הליגה הגרמנית הבכירה, וההערכות הן ששיא המנויים של הבונדסליגה שעומד על 482,495 יישבר עוד לפני מחזור הפתיחה.
המועדונים הגדולים החליטו העונה להקטין את מספר המנויים, על מנת לאפשר ליותר אוהדים ליהנות מרכישת כרטיסים בודדים. כך למשל בורוסיה דורטמונד שהחליטה לעצור את מכירת המנויים ב-55,000, למרות שה"סיגנל אידונה פארק" שלה מכיל 80,645 מקומות. "החלטנו, בשינוי משנים קודמות, שלא למכור יותר מ-55,000 מנויים, כדי שהאוהדים שלנו יוכלו לזכות להזדמנות להגיע מדי פעם למשחקים בודדים", אמר קרסטן קריימר, מנהל השיווק של דורטמונד.
שאלקה עצרה את מכירת המנויים אחרי שהגיעה ל-43,935 מנויים, באיירן מינכן עצרה ב-39,500, בורוסיה מנשנגלדבך והמבורג עצרו ב-30,000. גם איינטרכט פרנקפורט (26,000), ורדר ברמן (25,000), איינטרכט בראונשווייג (15,000) והופנהיים (14,045) נאלצו לעצור את המכירה אחרי שהגיעו למכסה המקסימלית.
הגעה למשחקי באיירן מינכן צפויה להפוך העונה למשימה כמעט בלתי אפשרית. המועדון עומד תחת מבול של בקשות לכל אחד ממשחקי הליגה, ובבאיירן מדווחים על עלייה של 45% בבקשות לרכישת כרטיסים מאז מונה פפ גווארדיולה למאמן הקבוצה באופן רשמי בחודש שעבר. לכל אחד מ-17 משחקי הבית התקבלו לפחות 100 אלף בקשות לרכישת כרטיסים למרות שהאליאנץ ארינה מכיל 71,000 מקומות בלבד. למשחק הבית מול בורוסיה דורטמונד שיתקיים ב-12 באפריל 2014 הגיעו נכון ללפני שבועיים 245 אלף בקשות לכרטיסים של אוהדי באיירן. גם למשחק החוץ בדורטמונד ב-23 בנובמבר 2013 קיבלה באיירן 77,000 בקשות מאוהדיה לרכוש כרטיסים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.