תקציב הפרסום של כרטיס האשראי כאל 365 של המשביר לצרכן יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". עם המתמודדים על התקציב נמנים משרדי הפרסום y&r ישראל ופרסום אברהם.
היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקל, אך המדיה של הפעילות הפרסומית תמשיך להירכש על-ידי יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון.
כרטיס כאל 365 הוא כרטיס אשראי חוץ-בנקאי המיועד לחברי קלאב 365 של המשביר לצרכן, והוא משותף למשביר לצרכן ולחברת כרטיסי האשראי כאל שבבעלות בנק דיסקונט.
הכרטיס, שהושק בתחילת 2012, מקנה הנחות וזכאות למבצעים ברשתות הקמעונאיות השייכות לקבוצה כמו ניו-פארם, המשביר לצרכן, סיבוס וקשרי תעופה, וברשתות שמחוץ לקבוצה כמו צומת ספרים, סונול So good ואייס אוטו דיפו.
המשביר לצרכן נחשב לאחד המפרסמים הגדולים במשק, אך עד עתה לכרטיס עצמו יוחד חלק קטן מהיקפי הפרסום שלו.
הקמפיין המשמעותי היחיד נעשה בעת ההשקה, והושקעו בו כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון. הקמפיין נעשה בשפה הפרסומית של המותג, ונראתה בו השחקנית יעל שרוני מסתובבת עם בעלה בסניפי הרשתות השונות במהלך קניות. הבעל משוכנע שהקסם האינסופי שלו משיג לו הנחות, בעוד שבפועל שרוני מנופפת בכרטיס מאחורי גבו, וזה מה שמקנה לו את ההנחות.
מאז עלו בעיקר קמפיינים מכירתיים כדוגמת זה שנמצא בימים אלה באוויר, שבמסגרתו מי שמחזיק בכרטיס מקבל 50 שקל לקניות במשביר לצרכן. קמפיין זה עלה באמצעות מקאן-אריקסון.
בתקציב הפרסום של כאל מטפל משרד הפרסום יהושע TBWA. כל תקציב הפרסום של המשביר לצרכן, לרבות קלאב 365, מטופל במשרד מקאן-אריקסון. הקבוצה אף רוכשת את המדיה של המשביר וכל הזרועות הקמעונאיות השייכות לו.
מקאן אף מטפל בתקציב הפרסום של לאומי קארד, שהוא למעשה מנוגד אינטרסים לתקציב כאל 365, ולכן הוא לא ימשיך לטפל בקריאייטיב שיוצא למכרז.
דוברת קבוצת המשביר לצרכן סירבה להתייחס לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.