אחרי קשיים לא מעטים בהשקה ובשנתיים הראשונות לפעילותה, OWN - רשת השידור שבבעלות אופרה ווינפרי, עוברת לרווח - כך נחשף בדוח לגבי הרבעון השני של רשת דיסקברי, המחזיקה בחלק מהבעלות על OWN.
מנכ"ל דיסקברי, דיוויד זאסלב, אמר כי העלייה בנתוני הרייטינג, בתוספת שינויים שיווקיים, הביאו לגידול חד בפרסום ברשת. הרשת חתמה על חוזים עם כ-30 מפרסמים חדשים במסגרת פסטיבל הטלוויזיה Upfront, והם אמורים להשתלב במהלך עונת השידורים הבאה ברשת.
OWN נתקלה מאז ההשקה בינואר 2011 בקשיים רבים, ובין היתר בוטלו כמה תוכניות והוחלפו בכירים בהנהלה. הקשיים הובילו לכך שהרשת לא רשמה רווחים עד עתה, זאת בניגוד לתחזיות הראשונות שצפו מעבר לרווח כבר בשנה הראשונה. כעת צפויה הרשת להתחיל להחזיר את ההשקעה לרשת דיסקברי.
בעונת השידורים האחרונה בלטו בעיקר הסדרה של היוצר טיילר פרי ותוכנית הריאליטי "Life with LaToya". בנוסף, רשמה הרשת גידול חד בצפייה של קהל היעד העיקרי - נשים בגילאי 25-54.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.