המלצות חמות: 6 מניות בתזוזה שכדאי לכם לבחון מקרוב

הרבה השקעות יתר (לונג) עדיין נראות טוב בשוק ■ הנה חלק מהן

Himax Technologies (סימול: HIMX)

רשמה עוד יום טוב ביום שלישי שעבר. אחרי הזינוק שנבע מהחדשות על חוזה עם גוגל, היא עלתה גם ביום שני שעבר, וגם ביום שלישי, בעוד 53 סנט, או 7.86%, במחזור של 28.5 מיליון מניות. היא עלתה עד ל-7.71 דולר, לפני שנסוגה ונסגרה ב-7.27 דולר. יכול להיות שהמניה, שנגעה שוב בשיא שלה מלפני כחודשיים, תיסוג קצת ותתייצב, אבל אם היא תצליח לפרוץ את רמת 7.7-7.75 דולר, היא תוכל להיות מניה של 9-10 דולר די מהר.

Himax
 Himax

Molycorp (סימול: MCP)

נהנתה גם היא מיום טוב ביום שלישי שעבר, ואנחנו מציגים אותה כמסחר מתנדנד למשקיעים שלנו. עם רצפה שהתבססה באפריל, ונבחנה מחדש ביוני אחרי ירידה חדה מעלייה במאי, המניה רשמה עלייה של חמישה שלבים. ביום שלישי שעבר המניה התקרבה לשיא הקודם שלה ממאי, עם עלייה דרמטית במחזורי המסחר ל-18.9 מיליון מניות. אם זה יימשך, והמניה תפרוץ את רמת ההתנגדות, היא עשויה לטפס ל-9-9.25 דולר בטווח הקצר.

Molycorp
 Molycorp

Neonode (סימול: NEON)

עוד מניית נדנדה - עלתה לרמת היעד שלנו, כ-8.5 דולר, לפני שבועיים, וירדה ממנה בקו ישר, אבל ביום שלישי שעבר היא עלתה ב-60 סנט, או 8%, במחזור של 1.1 מיליון מניות. המניה עלתה מ-7.52 דולר ל-8.27 דולר, לפני שתיקנה למטה ונסגרה ב-8.15 דולר. בטווח הקצר אפשר לצפות לרמת 8.65-8.7 דולר, ואח"כ אולי גם 9.25-9.75 דולר.

Neonode
 Neonode

Organovo Holdings (סימול: ONVO)

רשמה ביום שלישי שעבר קפיצה חוזרת יפה. כמו NEON, הייתה לה ריצה גדולה בזמן האחרון, ואחריה נסיגה של שלושה ימים, וקפיצה ביום שלישי שעבר של 92 סנט, או 14.5%, במחזור של 4.4 מיליון מניות. אם היא תעבור את רמת 7.5 דולר, עושה רושם שהיא תוכל לבדוק את רמת 8.5 דולר, ואולי הלאה. קצה התוואי שלה הוא כ-11 דולר בסופו של דבר.

Organovo
 Organovo

Revolution Lighting Technologies (סימול: RVLT)

נמצאת בתוואי עלייה נאה. היא קפצה לפני שבועיים, התחפרה לכמה ימים וקפצה שוב ביום שלישי שעבר. עלתה ל-5.5 דולר, לפני שפרסום כתבה שלילית הוריד אותה לטווח של 5 דולר, אבל חזרה ל-5.2 דולר - עלייה יומית של 7 סנט, או 1.4%, במחזור של 2.4 מיליון מניות. זה היה יום חיובי למרות הנסיגה. אם היא תחלוף מעל 5.5 דולר, היא תוכל לרוץ ל-6.75 דולר ואחר כך ל-7 דולר.

Revolution Lighting
 Revolution Lighting

Zoltek Companies (סימול: ZOLT)

רשמה שלושה ימים נפלאים, כשהמשיכה לפרוץ מטווח עליות וירידות של שלושה חודשים וחצי. בתחילת יולי המניה פרצה קדימה, נסוגה ובחנה מחדש את רמת ההתנגדות, יצרה מיני-רכס, פרצה ממנו והתחילה לרוץ. בשלישי שעבר היא עלתה בעוד 1.11 דולר, או 7%, במחזור הגבוה ביותר זה חודשיים. ניתוח אחורנית מראה פריצה של רמת התנגדות בת ארבע שנים. היעד הבא - 19.75 דולר.

Zoltek
 Zoltek