חזאי ומגיש חדשות 2 לשעבר, דני דויטש, מצטרף למשרד יחסי הציבור והאסטרטגיה ספוט תקשורת ויעמוד בראש חברה חדשה בשם Brand Story של בעלי המשרד, שתתמקד ב"יצירת ובניית תוכן סביב ערכי מותג, חברות ואישי ציבור בתחומי המדיה השונים", כפי שמציינים בחברה. בין היתר, מדובר על כלים מוכרים כמו בלוגים, ניוזלטרים, סרטוני תדמית, ניהול עמודי רשתות חברתיות ועוד.
החברה החדשה היא שיתוף פעולה של דויטש עם בעלי ספוט תקשורת - און לוי, ליאור רוטברט וגלעד היימן. בין לקוחות ספוט תקשורת כיום נמנים גופים כמו איסתא, iRobot, הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול ועוד.
דויטש עזב במארס השנה את חדשות 2 לאחר שמונה שנים, בהם שימש תחילה כחזאי ובהמשך כמבזקן ובתפקידים נוספים. דויטש אמר כי "Brand Story הוא חלום די ישן שלי - להקים חברת תוכן ולהביא את הסיפורים הכי רלבנטיים ומעניינים לידי חשיפה מקסימלית ואפטקיבית". במקביל לניהול החברה החדשה, דויטש עובד בימים אלה על פיתוח אפליקציה לשיח בין גולשים בזמן שידורי טלוויזיה חיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.