קולותיהם של השחקנים נירו לוי ועמי סמולרצ'יק יובילו סדרת קמפיינים חדשה של הטוטו. השניים מדבבים שתי דמויות מותג חדשות שאמורות לשמש כפרזנטורים החדשים של המותג.
החוזה עם לוי וסמולרצ'יק הוא למשך שנתיים, שבמהלכן יקבל כל אחד מהשחקנים 120 אלף שקל לשנה.
לוי וסמולרצ'יק ידבבו את דמויותיהם של "דאבל" ו"פס" - שני מהמרים, כל אחד מטיפוס שונה. "דאבל", שאותו מגלם לוי, הוא המהמר שפועל מהבטן; ו"פס", שאותו יגלם סמולרצ'יק, הוא המהמר המחושב, הנשען בהימוריו באופן קבוע על סטטיסטיקות וכלי עזר נוספים.
הפרזנטורים המאוירים אמנם לא נעשו בדמותם של שני השחקנים, אך שפת הגוף שלהם מתבססת על שפת הגוף האמיתית של לוי וסמולרצ'יק.
הטוטו לא השתמש עד היום בפרזנטורים קבועים, וזו הפעם הראשונה שבה הוא משתמש בדמויות אנימציה כדי לקדם את המותג. מהלך דומה עשתה ביטוח ישיר, כשלפני מספר חודשים המירה את הזמרים שהובילו את פרסומיה בשנים האחרונות בזוג יונים המדובבות על-ידי הקומיקאים אלי פיניש וטל פרידמן.
קמפיין ראשון בכיכובם של "דאבל" ו"פס" צפוי לעלות לאוויר בעוד מספר ימים לרגל פתיחת עונת הכדורגל. את הקמפיין יצר משד הפרסום יהושע TBWA.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.