חברת Comvort נכנסת לפעילות בישראל וחתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם "אסטרטגיה ערכית" שבבעלות שי פורת.
החברה מתבססת על 170 משרדי יחסי ציבור, מרקום, ייעוץ שיווקי, מיתוג וניו-מדיה ב-48 מדינות. השילוב בין משרדים עצמאיים ו'קומפקטיים' ויכולות גלובליות נועד לאפשר לרשת לפעול בגמישות תוך שמירה על עלויות כספיות אטרקטיביות ללקוח.
גורו השיווק והמיתוג קרל ג'קובי ייסד את הרשת כשאיחד בשנת 1989 תשע חברות מאירופה, כדי לזכות בתקציבי מיתוג וייעוץ שיווקי של דויטשה בנק, אוסרם ולופטהנזה.
לדברי פורת, "נוכל להציע לישראלים וליצואנים לקדם את עסקיהם לא רק באירופה אלא גם במגוון מדינות יוצא דופן כמו פולין, הונגריה, קולומביה, ג'מייקה, דרום אפריקה, מלזיה, אזרביג'אן וגם שלל מדינות אירופה, מזרח אירופה ורוסיה".
"אסטרטגיה ערכית" מתמקדת בייעוץ תקשורתי, ניהול קמפיינים, יחסי ציבור, מיתוג וניהול מאבקים ומשברים. לחברה מחלקת יחסי ציבור בינלאומיים המקדמת לקוחות ישראליים בתקשורת בחו"ל בכלל ובעולם היהודי בפרט.
החברה ניהלה בין השאר את הקמפיין לחשיפתו של הפושע הנאצי ברנרד פרנק ואת הפעילות התקשורתית-הציבורית כנגד המשט השני לעזה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.