במטרה לבטא את השינוי שעובר האתר, משיקה חברת יאהו לוגו חדש וקמפיין רחב-היקף שיעלה למשך חודש.
למרות המהלך, רבים בשוק מטילים ספק בהצלחת המיתוג מחדש. "יש להם בעיות גדולות יותר משינוי לוגו", אומר האנליסט ג'ים נייל, בהתייחסו לירידה מפרסום הדיספליי באתר ולקשיים לייצר הכנסות משמעותיות מהגלישה בנייד.
עם זאת, הוא מסכים כי יש משהו סימבולי בשינוי הלוגו: "זה משדר לדור הצעיר שיש פה משהו חדש. זה לא היאהו שאבא שלי גולש בו".
במסגרת הקמפיין תחשוף החברה מדי יום את הלוגו בווריאציות שונות. הלוגו הסופי ייחשף ב-5 בספטמבר.
גם על המהלך הזה ישנה ביקורת בתעשייה, ולדברי מומחית המיתוג לורה רייס, חשיפת 30 לוגואים שונים יכולה לגרום לבלבול בקרב הגולשים.
לדבריה, "חשיפה של שורה של לוגואים תגרום לאיבוד הזהות הוויזואלית של המותג. הגולשים יישארו עם תמונה של עשרות לוגואים לא מדויקים ויתקשו להבדיל בינם לבין המוצר הסופי".
ביקורת נוספת היא שמדובר בסוג של העתקה למנהג הקבוע של גוגל לשנות את הלוגו בהתאם לאירועים ולחדשות.
יאהו, מצידה, מתכוונת להעלות את הלוגו היומי לבלוג שלה בטאמבלר, ולתת לגולשים הזדמנות להגיב ולשתף אותו. עם זאת, היא לא הציבה מנגנון של הצבעה, ולמעשה היא אינה מעוניינת שהגולשים יכריעו, אלא רק יביעו את דעתם, עוד לפני החשיפה הסופית בחודש הבא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.