רשת המשביר לצרכן נערכת לקראת הקניות לחגים ומשיקה פעילות שיווקית ייעודית. במסגרת הפעילות, שבה הושקע 4 מיליון שקל, תפיק הרשת שני קטלוגים מיוחדים ותעלה קמפיין חדש בכיכובה של עדי אשכנזי.
בסקר שנערך לקראת ראש השנה על-ידי רותם TRI עבור המשביר, שבדק את הרגלי צריכת המתנות בישראל, עלה כי 56.2% מהצרכנים מתכננים לערוך את מרבית הקניות לחג כשבוע לפני החג, ו-11.4% מתכוונים לרכוש את המתנות לחג יום או יומיים לפניו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.