קוקה-קולה ישראל תשיק לראשונה בישראל "שלטים מרעננים" של המותג ספרייט בתחנות אוטובוס מרכזיות של חברת הפרסום JCDecaux, בעלת הזיכיון לפרסום על גבי תחנות אוטובוס בעיר תל-אביב.
"השלטים המרעננים" של ספרייט יצננו את העוברים והשבים בימי הקיץ החמים באמצעות נתזי מים עדינים ומרעננים שייצאו מהם.
המהלך הינו כחלק מקמפיין פרסומי רחב היקף בטלוויזיה, באינטרנט, בסלולר וברחובות למותג ספרייט, תחת הסלוגן "Refresh It".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.