חברות מסחריות גדולות נוהגות ברוב המקרים להעניק חסויות אישיות לספורטאים, ולאו דווקא לאנשי מקצוע או מאמנים, שאינם נחשבים לזוהרים ומעניינים מספיק, ולכאלה ששווה להשתמש בדמותם בפרסומות שונות.
במקרה של פפ גווארדיולה, מנג'ר באיירן מינכן, התמונה שונה: ענקית הלבשת הספורט הגרמנית אדידס הודיעה היום כי מנג'ר באיירן מינכן ישמש כפרזנטור שלה בשנה הקרובה.
במסגרת ההסכם שלו עם אדידס, גווארדיולה יופיע בין היתר בקמפיין פרסומי שהחברה תריץ במהלך משחקי ליגת האלופות בעונה הקרובה.
יש לציין כי אדידס מחזיקה ב-9% מהשליטה על באיירן מינכן, כך שלא ברור האם ההסכם עם גווארדיולה יהיה למעשה חלק מעבודתו של המאמן הקטאלוני אצל אלופת גרמניה ואירופה - או שמדובר על הסכם נפרד, שיכניס לכיסו כסף נוסף מלבד המשכורת במועדון הבווארי.
אגב, בשנה שעברה, אז בילה שנת שבתון מכדורגל והתגורר בעיקר בניו-יורק, גווארדיולה הפך למרצה מבוקש, ובאחת ההזדמנויות אף טס למקסיקו, שם הרצה בכנס מיוחד בחסות ארגון הצדקה Telmex Foundation של המיליארדר קרלוס סלים - בעבור סכום פנטסטי של 250 אלף אירו (תמורת הרצאה של 60 דקות).
שכרו של גווארדיולה בברצלונה בעונה האחרונה בה אימן במועדון הוערך ב-7.5 מיליון אירו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.