סמסונג מצאה דרך מקורית לקדם את הסמארטפון החדש שלה - גלקסי S4 זום, שההרשמה המקודמת למכירתו החלה השבוע בישראל. סמסונג החלה בתחרות "הישרדות" המתקיימת באיים הקאריביים. במסגרת התחרות הזוכה יקבל פרס - אי פרטי בפורטו ריקו.
כוכב הטלוויזיה ומומחה ההישרדות לאס סטראוד יכשיר 16 מתמודדים מרחבי העולם להישרדות, בתחרות שתעמוד במרכזה של סדרת טלוויזיה שסמסונג מפיקה. מבין 16 המועמדים יהיה ישראלי אחד אשר יבחר על-ידי צוות ההפקה.
הישראלים שמעוניינים לזכות בהזדמנות הזו צריכים להגיש מועמדות בדף התחרות הייעודי שהקימה סמסונג ולשכנע את צוות ההפקה מדוע כדאי לבחור בהם להשתתף.
"חשוב לנו שבפעילות גלובלית של המותג ייקח חלק ישראלי, ואני שמחה שהצלחנו לגרום לזה לקרות", אומרת אודליה אוחיון, מנהלת שיווק מובייל בסמסונג ישראל. "זו תהיה הרפתקה מיוחדת במינה עבור המתמודדים ועבור הצופים באינטרנט בארץ ובעולם".
המתמודדים יעמדו בפני אתגרים על SOS Island, אשר ימחישו את יכולות הצילום של הגלקסי S4 זום והמצלמה גלקסי NX. המתמודדים יצטרכו לשתף תמונות מהמכשירים שלהם לדף הפייסבוק של סמסונג, תוך כדי שהם מנסים לקבל את מירב הקולות מהצופים.
SOS Island ישודר ביו טיוב ובפייסבוק החל מה-21 באוקטובר ועד 31 בנובמבר. הצופים יוכלו להצביע עבור המתמודדים האהובים עליהם באמצעות טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם. המנצח בתחרות יוכרז ב-9 בדצמבר, ותוענק לו ההזדמנות לזכות בחוויית אי פרטי משלו בשווי 100 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.